Tema: Re: dulux dazai
Autorius: SN
Data: 2009-06-18 00:35:47
pasimoviau ir as su lenkiskais. Liudniausia, kad pabandymui buvau nusipirkes
kelis atspalvius anglisko, pats tepliojausi viename kambaryje labai
nesistengdamas ir kuo puikiausiai pavyko. Kai jau issirinkau atspalvi ir
nuvaziavau i ermitaza, pasiule imt lenkiskus...atseit pigiau, o kokybe ta
pati.... kur gi ne....   siena ruose ir daze tikrai geri dazytojai (likusia
namo dali jie su beckeriu isdaze tikrai gerai), bet rezultatas su lenkisku
duluxu gavosi panasus i avensio aprasyta.