Tema: Re: dulux dazai
Autorius: avensis
Data: 2009-06-17 22:01:15
Turejau ta pacia dilema. Lenku Dulux atstovybe pudrino tai, kad "tos pacios
dazu gamybos masinos
stovi Lenkijoje ir Anglijoje, skiriasi tik uzmokesti, logistika, etc."
Viliojo didelis padengiamumas (iki 17kv/m is litro)
ir aisku kaina.
Pasirinkau lenkiskus, ir turejau kruva problemu.
Labiausiai nepasiseke su persiko spalva, kai vientisas siena (2,5x6m) gavosi
vertikaliomis juostomis,
mazdaug 0,5m plocio, siek tiek matosi ziurint is sono. Sienos paruosimas tam
neturejo itakos - viskas padaryta kaip reikia,
apie dazytoju kvalifikacija nepasakosiu - su jais problemu nera.
Atsiveziau lenku Dulux atstova i buta - "gal blogai sumaiset, etc" - prie jo
akiu buvo sumaisyta,
nudazyta, palaukta ir... vel tas pats :( Atstovas grizo, ir atveze naujau
sumaisytus dazus pagal koda, ir vel tas pats :((
Kituose kambariuose (tamsesnes spalvos) dazytojams siaip ne taip is 3 karto
pavyko isgauti vientisuma.
Daugiau apie lenku dazus nenoriu nieko girdeti, ir nepatariu prasideti -
bekit nuo lenkisku analogu kuo toliau!!!
Mano dazytojai rekomendavo amerikietiskus Pitsburg, Caparol ir pan.
zinomus - brangiau, bet uztikrinta.
Sekmes renkantis.

P.S.
O ta nelemta siena planuoju daryti dekoratyviniu tinku.