Tema: Re: kur vilniuj pirkti vidaus dazus
Autorius: Donce
Data: 2009-06-11 15:30:09
na mes kambary vaiku turim viena melyna kita zalia tai melyna darysim i
rozini mergytei musu tai meistriukai sake kad reik perspakliuot kad tikrai
persidengtu spalva, nes kitaip gausi sachmatu lenta, ir t.t. is dalie turiu
sutikti su jais, nes kai dabartiniam bute perdazinejau melyna virtuve, tai
du kartus riebiai dengiau baltais dazais ir po to trim sluoksniais daziau
oranziniais dazais tai vistik vietomis lenda melyna spalva, aisq kai nezinai
tai gal ir nelabai suprasi, bet kai zinau tai man istikruju gavosi vos ne jo
pamineta sachmatu lenta :)

--
Doncikas