Tema: Re: kur vilniuj pirkti vidaus dazus
Autorius: Donce
Data: 2009-06-11 13:18:58
na bandysiu eiti i didmenos skyriu ir sneketis, pries pusantru metu pavyko
ermitaze -37 % suderinti vonioms baldams :)
pas mane butas virs 100 kv. m. tai yra ka padazyti, tai paziuriu ar yra
tinkamu daigtu ir minu tiesiai i didmenos skyriu :) blogiausiu atveju turiu
senuku kortele su -3 % :D
--
Doncikas