Tema: Re: Klausimas apie betonavima
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-21 22:20:13
Nepamiršk kad už tuos kelis tūkstančius dar bankui palūkanas reik mokėt. Tai
principe X2 finale gaunasi.

"xc"  wrote in message news:p6kjpp$dtd$1@trimpas.omnitel.net...

Čia šiaip bandau užvesti mintį, kad skaičiuoti 'kada atsipirks papildomi
x cm EPS'o', neskaičiuojant bendrų statybų kaštų, yra nekorektiška. Jei
kas stato trobą savame miške, šildytis planuoja KKK ar krosnimi, malkas
ruoštis pats, tai ten gal ir 10 cm EPS sienose yra adekvatus sprendimas.
Bet dėliojantis statybas nuo nulio ir naudojant šildymui ne savo ruošimo
malkas jau reikia imti domėn ir kitas išlaidas. Tie keli tūkstančiai EUR
papildomam šiltalo storiui paskui ženkliai susitaupo per mažesnio
galingumo šilumos siurblius (vėlgi, jei šildymui būtų naudojamos, pvz.,
dujos, tai sutaupymas ant mažesnio galingumo katilo mažesnis -> daugiau
EPS atsipirks vėliau, jei išvis atsipirks, viršyjus tam tikrą storį),
mažiau vamzdelių grindiniam (ar išvis jo atsisakymu) ir pan. pozicijas.

O šiaip žiūriu pagal šiandienines EPS'o kainas už 420 EUR jau virš 8m3
fasadinio neoporo išeina, arba ~55 m3 fasado 15 cm pastorinti galima.