Tema: Re: Klausimas apie betonavima
Autorius: Nioka
Data: 2018-02-20 11:58:30
Persiskaityk ĮDĖMIAI tą dokum, kur atsiunčiau 02.18. ir rasi kiek % šilumos
koks sluoksnis sulaiko. Ten nėra duomenų apie 1cm šiltinimo medžiagos
sluoksnį, o yra 2,5 , 10, 15 ir t.t. Ten iš lentelės gal ir suprasi, kodėl
būtent 10cm sluoksnis yra tas, kuris jau sulaiko pakankamai šilumos. Dar
noriu atkreipti dėmesį, kad tas sluoksnis turi būti YPAČ SANDARUS.

"Labaigerasnikas" <ooo@vilnius.lt> wrote in message
> [...]
> siltinimo reikalinguma jau apsiltintai kostrukcijai.
> Kad papildomas 10cm beveik neturetu SANTYKINES itakos silumos nuostoliu
> mazejimui, - namas neturi buti kiauras. Ypac SANDARAUS apsiltinimo
> sluoksnio
> silumine varza padidinus daugiau kaip 100% (sluoksni pastorinus nuo 10 cm
> iki 20 cm), silumos sutaupoma tik 3%. Taip yra todel, kad jau tas pirmas
> SANDARUS 10cm sluoksnis sulaiko tiek silumos, kad jau nebera tu silumos
> nuostoliu, kuriuos dar turetu ir galetu kompensuoti papildomi sluoksniai.

>>> 10 ir 20cm polistirolo. Tada bus aiskiau, kur klaidos ar skirtumas