Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-28 13:55:37
Gal ir rastum Vilniuje ką, bet manęs su pagaliu į Vilnių nenuvarytum. Aš
8 metus gyvenau Vilniuje, žinau to skonį. Ir žmona, ir aš džiaugiamės iš
ten išsikėlę. Išsikėlęs dar 5 metus važinėjau dirbti į Vilnių, bet ten
tereikėjo 2 kartus per savaitę, nebuvo problemų, užtrukdavau gal 10 - 15
minučių ilgiau, nei troleibusu iš Kalvarijų gatvės.