Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-24 19:37:45
Tame ir esmė, kad čia susirinkusiųjų dalis piemenys, kurie tik
kvailystes ir gabūs rimtu veidu stumti.
Kokio bybio prisipisot prie sklypo, jei paklausiau apie namo statybos
kainą? Ar aš statysiu kalabybiškėse, ar kalabambiškėse, ar galų gale
Rudaminoje, kiek tai įtakoja statybos kainą? Kad statybininkams toliau
ar arčiau atvažiuoti, ar statybines medžiagas pristatyti? Statyčiau
Mėnulyje tada galėtumėt žvengti. Man dirbti nereikia, kad pragyventi,
galiu nors ir Didžiasalyje įsikurti, man vienodai iš kurio bankomato
pinigus išsitraukti, svarbu Maxima pašonėje būtų.