Tema: Re: šiukšlių maišai koridoriuje
Autorius: RaR
Data: 2009-06-10 14:18:38
Čia reikėtų miesto valdžiai kelti klausimą. Prieš kažkiek metų Paryžius buvo pilnas šunų kakų, tai paskui prasidėjo miesto valdžios organizuota reklama už tai, kad susirinktų. Atrodo, padėjo. Panašiu metu ir Berlyne buvo vykdoma reklaminė kompanija. Aš tai irgi už tvarką savo laiptinėje kovoju individualiai, bet ne viskas taip įmanoma. Deja, kaip plačiau iškelti rūpimus klausimus, nelabai aišku. Organizuoti kokią visuomeninę kompanija reikia daug laiko ir pastangų. Jei kreipiesi į administruojančią bendrovę - praleidžia pro ausis. Miesto taryboje savo deputato kaip ir nėra, nes renkama pagal partijas, nežinia į kokią partiją ar kokį atstovą kreiptis. Galetų savivaldybėje būti koks interneto puslapis, kuriame gyventojai keltų savo problemas, idėjas ir už jas balsuotų - kažkas panašaus į tuos idėjų bankus.