Tema: Re: šiukšlių maišai koridoriuje
Autorius: mindiucha
Data: 2009-06-10 08:58:35
Nereikia jautriai reaguoti ir internete litanijas skelbti, geriau tiesiog nueiti ir pasikalbėti su problemos objektais, jei pasikalbėjimas nepadeda - imtis nesudėtingų ir per daug neskausmingų veiksmų. Kai aš atsikrausčiau į dabartinį butą, laiptinėj kiekvienam aukšte po slovikėlį su nuorūkomis stovėjo. Kelis mėnesius į 8 aukštą pėstute vaikščiojau, kad susitikt su kaimynais ir tiesiog pasišnekėt apie bendros nuosavybės supratimą. Kas nustebino, dauguma patys sutiko, kad blogai daro, tik kad visiems buvo gerai, tai ir pūsdavo dūmą. Tik vienai nesubrendusiai mamytei teko ir apie egzistuojančias baudas paaiškint. Sekantis dalykas buvo pavasarį visus laiptinės kaimynus susikviesti nuorūkas susirinkt iš žolės po balkonais (kažkaip smarkiai padaugėjo) :D. Atėjo daugiausiai nerūkantys, ale sekančius pavasarius jau pažanga žolėje matyti. Žmonės turi gėdos jausmą, reikia tik tinkamai ir dažniausiai elementariai nepiktai subarant jį sužadinti. Iš esmės juk visi yra geranoriški, tik ne visi taisykles žino.