Tema: Re: VST reakcijos laikas
Autorius: bzik
Data: 2009-06-10 09:13:52
sutarties isipareigojimu nezinau, bet is praktikos kaime su RST, tai ne kiek ne kitaip. Logiskai galvojant darbuotoju skaicius ribotas ir prioritetai turetu eit linijoms su daugiau vartotoju. Nakties metu laikyt budincius darbuotojus, kurie per metus nakti (kai vartojimas maziausias) isvaziuos  i vieta kelis kartus reiskia papildomas, gan dideles, islaidas. Gal pastotej ir galima kazka pakrapstyt, bet i stulpa tamsoj nelips - saugumas svarbiau.
Jei ziuret oficialia statistika, neplanuoti nutrukimai tinkle ir reakcijos laikas vidutiniskai ~4 val.