Tema: Re: VST reakcijos laikas
Autorius: Mauzer
Data: 2009-06-10 09:03:21
Pats radau. Jei sutartyje nenumatyta, tai:

DĖL elektros energijos tiekimo ir naudojimo

taisyklių patvirtinimo

 2005 m. spalio 7 d. Nr. 4-350

Vilnius

65. Aprūpinimo elektra patikimumas iki operatoriaus ir vartotojo elektros
tinklų nuosavybės ribos nustatomas vartotojo ir operatoriaus ar tiekėjo
susitarimu. Tuo atveju, jei operatoriaus ir (ar) tiekėjo su vartotoju
sudaryta sutartis nenustato aprūpinimo elektra patikimumo ir galimos
aprūpinimo elektra atkūrimo trukmės, taikomas šių Taisyklių 66 punkte
nustatytas trečios (III) kategorijos patikimumas nepriklausomai nuo įrengtų
elektros linijų ar elektros šaltinių kiekio.

66. Trečia (III) aprūpinimo elektra patikimumo kategorija. Paprastai
aprūpinimas elektros energija turi būti atkurtas per 24 valandas (išskyrus
atvejus, kai objektyviai reikalingas ilgesnis laikas gedimui, sutrikimui ar
avarijai pašalinti, ar atliekamas remontas), išskyrus teisės aktuose ir
sutartyse nustatytus atvejus. Paprastai esant trečiai (III) aprūpinimo
elektra patikimumo kategorijai vartotojai aprūpinami elektra iš vieno
elektros šaltinio.