Tema: Re: El sildymo valdymas per GSM
Autorius: arwe
Data: 2009-06-09 09:41:06
valdikliukas valdo tiek temperaturu, kiek reguliuojanciu mechanizmu turi -
kad ir kiekvienam kambariui po atskira reguliuojanti mechanizma.
o jei temperaturu daugiau, tada darai logika is keliu temperaturu - galbut
kaip apsauga nuo kazkurios temperaturos sumazejimo ar pan.
visus laidus suvedi i valdikliuka - ir lieka tik suprogaminti.