Tema: Re: El sildymo valdymas per GSM
Autorius: vaikis
Data: 2009-06-09 09:27:02
Ne kanapiu auginimui.
Taisau:
kaip termostatui duot komanda, kad jis suprastu, kad reikia is eco,
persijungti i normalu rezima?
Sodyba, tai ne gyvenamas namas, kuriame pastoviai bunama. Cia bus
lankomasi 1 karta savaiteje, ar 1 karta per 2 savaite, o gal ir 3 kartus
savaiteje. O kadangi el.sildymas ne pigiausias variantas, tai norisi
kazkiek taupyti.

P.S. Cituoju Raychem atstovo zodzius"
Atkreipkite demesi, kad GSM kontroleris turi tik du daviklius (vienas
jame paiame, kitas laidinis galima irengti bet kur, bet paprastai
montuojmas i grindis).
Taigi jis ijungs komfortini ildyma arba apsauga nuo ualimo visame
name, realiai juk prie kiekvieno termostato juk po kontrolerio nepastatysi.