Tema: Re: Itikinkit kad reik siurblio robotuko.
Autorius: bezas
Data: 2017-11-20 11:03:22
Aš kiek stebėjau savo ilife tai tie šoniniai atrodo pliusas. Va dabar
kyla abejonu del xiaomi nes tik vienas ten. Silikonis turbut geriau jei
namie kazkas plauku daug generuoja. Pas ilife kai kuriuose modeliuose
galima pasirinktinai įsideti kokio reikia ar guminio ar su šeriais.
Su šeriais turėtų giliau į kilimus prasisiurbti bet guminis mažiau
priežiūros.