Tema: Re: Itikinkit kad reik siurblio robotuko.
Autorius: Jonas
Data: 2017-11-19 18:16:18
Jei yra ka siurbti tai robotukas yra tikrai gerai.
Net ir brangus robotas ant foteliu neužlipa ir duru patys neatsidaro.
Patys šiuo metu ilife a4s turim. Tai per dziovykles kojas pervaziuoja,
po foteliais ir ikea tv staliuku palenda. Vienas iš žemesnių robotų ir
pakankamai landus. Siurbia su šepetėliu lygiai iki plintuso tai tarpu
nepalieka. Ir šiaip šepetėliai daug didesni lyginant su kokiu neato, tai
gilau kabina kur nepalenda. Nukris neturėtų nuo laiptu, esu ant
virtuvinės spintelės viršaus užkėlės palikes tai nenukrito :D Siulau
ilife robotus panagrinėti, aukštis ~7cm lyginant su koki xiaomi ~10cm
skirtumas gan didelis