Tema: Re: LIDL suktukas rytoj 11.02
Autorius: Sail
Data: 2017-11-02 15:39:07
Tai vokieciai daug ten visko prirodo ape discounterius. Pvz aklus testus
maisto ar gerimu is discounterio ir prabangius.

Sampana pvz  is skonio xer kas atskyre is praeiviu, kuris ten prabangus o
kuris vienos zvaigzdutes is discounterio.

Coca-colos aklam teste visi plese plaukus nuo krutines kad coca-cola atskirs
nuo just-colos be problemu, bet velgi nieko panasaus.

Jogurtus buvo nunese i laboratorija tyrimams, tai pasirode visai geros
kokybes.

Taip kad nera ten jau taip blogai. Kazkurie dalykai sux zinoma, bet cia
visose parduotuvese taip.

Uztai pvz vyno is lenku lidlo prisivezes jau pusmeti esu laimingas, nes
(aciu verygai) dabar geriu juntamai skanesni ir prabangesni vyna nei
anksciau pirkdavau lietuvoj. Ir uz pigiau... Ir plius prisidedu prie
lietuvos blaivinimo statistikos!