Tema: Re: LIDL suktukas rytoj 11.02
Autorius: Yvl
Data: 2017-11-02 13:50:54
same here. visi bandymai apsipirkt - ziauriai nepavyke.
vyriskos kojines tik puse bb pas juos ;)

"Lapinas"  wrote in message news:otd0v2$ee9$1@trimpas.omnitel.net...

Blyn, net keista, kad aš ne vienas toks.
Niekas man ten neprilipo. Gal tik bananai, bet aš jų nevalgiau - žmona
pirko.

Net Lenkijoj Lidlą aplenkiu, nors pramoninės prekės kaip ir zjbs pas juos -
sportinė CRIVIT linija yra labai neblogos kokybės.