Tema: Re: Nuomoniu del naujos skalbykles LG vs Bosch
Autorius: MRT
Data: 2017-11-02 08:58:25
> Dėkui MRT už detalią apžvalgą, kad nepatingėjai tiek surašyti :)
> Aš labiau linkstu prie LG varianto, bet dar nesu galutinai apsisprendęs. Vandens ir energijos suvartojimo skirtumai, tai mizeris.
> Kas Bosch'e labiau patinka tai tylesnis ir tumpesnis skalbimas bei tai, kad prieš tai buvęs Boschas (WFB 2005) veikė 17 metų ir
> dar nežinia kiek veiks pas tėvus, be jokio remonto.

Jei reikia papildomu argumentu i ta puse, kur linksti, tai..
Pirmoji LG (S4496TDW3) buvo imta ir todel, kad ji greitesne
uz tuo metu siuloma Bosch, papildomi arg. - kaina, gylis..
Dar man kazkodel patiko, kad LG be dirzo, kas tipo tyliau..
Antroji imta del garu ir "grozio*", siaip letesne, bet kazkiek
tas TurboWash paspartina.. (speed14 del 800rpm nenaudojam).
* - https://www.varle.lt/static/uploads/lg-skalbimo-masina-fh4u1tbs2-2138890-2016-07-14-153213888163.jpg

Tevu siaura Samsung buvo ziauriai garsi ir prie 1000 ar 1200,
grezdama bildejo kaip velnias, tai siame kontekse abi
LG man tylios - Pirmoji 54/75db, antroji - 52/73db.
Skirtumo, kad antroji tylesne nesijaucia. Tik zmona
knisa, kad melodija apie skalbimo pabaiga joje tylesne.

Kitas argumentas - kazkas is news'u skundesi, kad ta
giriama Bosch paeme ir su juo problemu vis delto buvo..
Naujas Bosch jau nera tas senasis Bosch..
As pratestos garantijos neemiau nei pirmai LG, nei antrai..

Supermamose Bosch, Miele ir pan. - gerai, kai kurie
brandai blogis.. LG - neutraliai laikes, nei kas gyre, nei kas keike :)
Tiesa, kazkuriose Samsung pastebejau nemazai LG "bruozu"..

Beje, Bosch'o neciupinejes, tai atsiliepimai apie LG yra subjektyvus.