Tema: Re: Nuomoniu del naujos skalbykles LG vs Bosch
Autorius: MRT
Data: 2017-10-30 23:04:17
> Ačiū už komentarą.
> Prisipažinsiu man naujiena, kad skalbyklė keičia vandens kiekį pagal
> įkrovos dydį. Kaip suprantu tuomet ji skalbinius turi sverti ar ten
> reikia nurodyti kiek įdėjai? Klausiu nes naudojau senutėlį Bosch, kuris
> vienodai skalbdavo tiek pusę įkrovos, tiek pilną, todėl dabar žiūrėjau
> modelius su mažesniu 7-8 kg būgnu, kad nereikėtų stengtis surinkti bent
> pusę įkrovos.
> Dėl LG dar įdomu ar galima atskirai programai nusistatyti temperatūrą ir
> gręžimo apsukas ar ji šie parametrai užduoti pačioje programoje.
> [...]

Beje i-DOS Bosch'inis man i tema butu.. kai LG rinkaus
brangoki i-DOS'iniai Boshai buvo. Jei A klases grezimas groja,
tai 1600rpm Boshas toki ir deklaruos. Su manual'ais beda daros

https://www.kaina24.lt/p/bosch-wawh26s9sn/
http://media3.bosch-home.com/Documents/9001294212_A.pdf
Manualas vieverseliu kalba, bet jo dugne yra
apie laika, temperaturas ir pan.

Sakyciau nueik i parde ir is bugno issiimk literatura ir pavartyk ja :)