Tema: Re: Buto remonto kainos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-24 10:52:41
Kaip ir rasiau - langai, palanges, radiajtoriai, durys yra. Pats pirkau tik
duris lenkiškas. Už 200 EUR pilnai tenkino, tai vat ir domina analogiškos
kokybes remonto kainos. Nes kai vienas parketlenciu klojejas uz dienos darba
paprase 170 euru, nors dabar sedi be darbo, ko tai daugoka pasirode...

"Igaliotinis"  wrote in message news:osmr2q$h4p$1@trimpas.omnitel.net...

nu klasiokas kaip tik baiginejasi provincijoj, 300, medziagos is lenku, kai
ka dare pats. bet jei taupyt speju i 200 butu galima tilpt. kaip tik
neseniai kalbejau tuo klausimu, palyginom niuansus :)

pigesnis parketas, nesipist su sienu spakliavimais ir dazymais po 3x, o det
purskiamus tapetus, lubos itempiamos vietoj glaistymu ir dazymu. nu visokei
langai durys irgi susiveda.