Tema: Re: Buto remonto kainos
Autorius: Igaliotinis
Data: 2017-10-24 10:45:30
nu klasiokas kaip tik baiginejasi provincijoj, 300, medziagos is lenku, kai
ka dare pats. bet jei taupyt speju i 200 butu galima tilpt. kaip tik
neseniai kalbejau tuo klausimu, palyginom niuansus :)

pigesnis parketas, nesipist su sienu spakliavimais ir dazymais po 3x, o det
purskiamus tapetus, lubos itempiamos vietoj glaistymu ir dazymu. nu visokei
langai durys irgi susiveda.