Tema: Re: ortakio skersmuo ir alkunes
Autorius: Nioka
Data: 2017-10-04 09:07:34
Sachta 14x14cm, svarus plytu muras, su niekuo nesidalinama. Nuosavas namas,
aukstas 1-as is dvieju, sachtos aukstis ~4m, ant kamino kol kas nera nei
varnalizdzio, nei gandralizdzio. :)
Iejima i vent. kanala planuoju padaryti ivedant i anga sienoje ta vamzdi,
ateinanti nuo gartraukio. Vamzdis bus lygus (ne gofra). Jei pavyks,
nukreipsiu vamzdzio gala angoje i virsu. Sioje vietoje (nukreipimui virsun
sachtoje) gal ir teks panaudoti posukiui gabaleli gofros.
Reikia apsispresti kokio diametro vamzdziu vesti nuo gartraukio.