Tema: Re: ortakio skersmuo ir alkunes
Autorius: fenix@h
Data: 2017-10-03 21:44:58
2017.10.03 21:31, Nioka rašė:
> Ta prasme, vesti D125 vamzdziu?

koks perechodas i ta shachta? ten kazkas is apvalaus i kvadratini? jei
ten negausi tinkamos detales - px visi skaiciavimai, bus gaidelis.
aukstas 2ras 9a name? sachta apaugus bilekuo pradedant nubirusiu
skiediniu ir baigiant varnalizdziu on top? tokiu atveju skirtumas mizernas.
optimistiniu atveju, jeigu viskas ok su ta shachta, jinai yra koki
20x20cm, svari, nesidalinama su kaimynais ir jeigu tau nera skirtumo ir
gali padaryt - kuo didesnio diametro: 160, 180, 200. alkuniu bet kokiu
atveju kuo maziau.

dar gartraukio modeli paziurek, pas mane kazkoks isejimas tarp 115 ir
120, nes 125 vamzdis uzsimauna ir zenkliai kliba. maciau 600kubu
gartraukiu su 100 isejimu... mano gartraukis 600kub, vedziau 125 gofra,
virs lubu, vienas 90laipsniu posukis 50cm lanku. tai px ka as cia buciau
dares nes isejimas i sachta butent 125, tik sachta 160 ir ja dalinuosi
su 1 kaimynu. 2a is 3. blogiausia, kad nera kaip palygint :) veikia ir
tiek...

p.s. biski pazystamas susijes su tuo, protino kazkada mane.