Tema: Re: zuvies rukymas
Autorius: For example John Smith
Data: 2017-10-03 10:58:46
2017-10-02 15:14, Sarunas rašė:
> tai pasidalink dziaugsmo ypatumais... kaip temperatura kontroliuoji, ar
> dedi apacioj inda skysciams surinkti, kiek ir kokiu dedi drozliu...
>
> "For example John Smith"  wrote in message

> Turiu, versija "TURISTUI SU RŪKYKLA", veikia puikiai, džiugina.
10-15 min su  nukeltu dangčiu- išgaruoja dalis drėgmės, pabaigus vėl tas
pats ir padžiūna jei jei reikia sausesnės.
Laikas 30-40 min žuviai užtenka, mėsos nebandžiau.
Pjūvenų nežinau kur gauti 9rankiniais pjuklais niekas nebedirba.
Pjūvenose nuo grandininių pjūklų bus tepalo. Naudoju obelų šakas. Rūkymo
metu geriau nenukelti dangčio, kad neužsidegtų šakos. Pakurą geriausia
prikrauti, kad degtų 30-40 min.
Receptai pagal skonį. Aš naudoju tik sausus prieskonius, dalis savo
užauginti. Vakare paruošiu, kitą dieną apie pietus, pavakarę rukau.