Tema: Re: q: zuvies rukymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2017-10-02 10:04:00
taip pat puikiai sueina ištrynus druska/pipirais išklotinę ir BUTINAI
palikt per nakti saldytuve. Tada pries rukant kapoto cesnako ir
garstyciu grudeliu apibarstyti galima.

Rukom pvz karšius 1-2 kg ~80-85C kokia valandą pusantros....
Karpius biski daugiau.
Kadangi rukykla kaimiška, tai rūkoma su visokiais puvekais ir panasiai
beigi karts nuo karto drozliu iš maišo uzmetant..... (na, žinoma ir
malkų reikia, kad degtų kažkas...)

--
MaRiUs

Kaunas