Tema: Re: modulinis namelis þiemai
Autorius: bzik
Data: 2017-10-02 09:46:15
gali sukišti ir 100 000, bet atėjus laikui parduot negausi ir 20 000, nes
namui kaime/provincijoj kitoks vertinimas.

"Exx"  wrote in message news:oqlgu9$7p1$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.09.29 10:35, bzik wrote:
> du momentai:
> 1. klausėjas nėra tikras, kad jam patiks laiko leidimas kaime, todėl
> pradžiai reikia nebrangaus varianto
> 2. namelis žiemai, greičiausiai reiškia 10-15 savaitgalių šaltuoju metų
> laiku. Nežinau kaip kitiems, bet man sodybos sezonas baigiasi su pirmu
> rimtesniu minusu ir prasideda su medžių genėjimu. Žiemą nuvažiuoju porai
> valandų pažiūrėt ar viskas ok. Tiesiog nėra kas veikia.

esminis momentas tikriausiai dar ir tai, kad nusipirkes toki nameli,
tarkim uz 10 gabalu, po metu jei sugalvosi parduot, daugiau niekas uz ji
tau neduos max 2-3tukst, nes nugi naudotas ir droztas ;)