Tema: Re: modulinis namelis þiemai
Autorius: bzik
Data: 2017-09-29 10:35:31
du momentai:
1. klausėjas nėra tikras, kad jam patiks laiko leidimas kaime, todėl
pradžiai reikia nebrangaus varianto
2. namelis žiemai, greičiausiai reiškia 10-15 savaitgalių šaltuoju metų
laiku. Nežinau kaip kitiems, bet man sodybos sezonas baigiasi su pirmu
rimtesniu minusu ir prasideda su medžių genėjimu. Žiemą nuvažiuoju porai
valandų pažiūrėt ar viskas ok. Tiesiog nėra kas veikia.

"Exx"  wrote in message news:oqkrgv$jj6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.09.26 10:56, bzik wrote:
> jei laikinam gyvenimui ir greitai, ko gero rinkčiausi mobilų namelį.
> Galima užsakyt ir su apšiltinimu http://caravan.lt/nameliu-apsiltinimas/

Buvome vasara sodyboje prie ezero toki issinuomave. Tai ka as ziunau,
jis gal fainas, kol neuzeini i vidu, tai mano nuomone tokia - cia
greiciau anekdotas, o ne namelis gyvenimui :) 3-5 dienoms prie ezero tai
kenteti galima, bet ne gyvenimui per ziema, o visam laikui tikrai net
nerekomenduociau... Priezastis - jis man visas toks klaustrofobiskas,
viskas kaip fake'as ten atrodo viduj.