Tema: Re: Elektra daugiaubutyje
Autorius: Sail
Data: 2017-09-25 17:37:14
Ne mano ten toks sprendimas. Toki radau padaryta pries tai buvusiu
savininku. Ir skrutke pasvilusi.

O tarp kitko - rekomenduojama skalbimo masinos rozete inulinti ar ne?

Kitas variantas - dar galeciau prijungti rozetes izeminima prie laiptines
skydelio korpuso, bet gautusi tas pats, kas paduoti nuli (tik jau laidu
nesumaisytu, gal i skydelio korpusa fazes nepaduos)