Tema: Re: Elektra daugiaubutyje
Autorius: Sail
Data: 2017-09-25 13:13:01
Tu dvieju pagrindine funkcija ta, kad gali atjungti puse buto. Dabar gi jei
ismusa sikna, tamsu visur.
Esu gyvenes bute su dviem saugikliais, tai gerai tokia galimybe. Kaip
saugikliai tai jie prasmingi nera, nes pastatytas ivadinis.

Tarp kitko, maciau aliuminines skrutkes su suvirintais galais. Gal zinai
technologija, kaip aliumini virindavo?
Vari tarsi trafu su grafitiniu elektrodu.