Tema: Re: ZigBee lauke
Autorius: Bronco
Data: 2017-09-07 22:26:35
On 2017-09-07 12:39, ManXP wrote:
> Kokiu amksimaliai atstumu pas tave dabar yra ZigBee nuo bridge'o? Kad
> mazdaug isivaizduociau realu veikima.

Pas mane viskas arti. Lauko apšvietimas už kokių 12 metrų, o vidinis tai
iš viso beveik šalia. Ten kur sakiau, jog nustebino, tai buvo Lightify
Plug, kurį nusitempiau į kitą namo galą, kitame aukšte ir pajungiau
spintelėje. Maniau, jog jau neveiks, nes WiFi greičiausiai jau netrauktų
toje vietoje, bet Lightify Plug veikė be sutrikimų.

Daryčiau išvadą, jog dėl Lightify veikimo zonos vertėtų jaudintis tik
oligarchams :), o visiems kitiems tikrai jos turėtų pakakti. Nes
Lightify Gateway gali įbrukti į bet kurią rozetę, todėl jei vienoje
vietoje netrauks, perkiši į kitą ir trauks.

Mano pagrindinės pretenzijos OSRAM'ui, tai tik dėl ganėtinai nepatogaus
ir labai flegmovai veikiančio appso. Na ir ten appso valdymo logika
uždrožta, matyt, blondinėms :) Na o bet tačiau, apdeitus leidžia, kažką
tobulina, gal kada nors ir appsui pretenzijų nebus :)