Tema: Re: ZigBee lauke
Autorius: ManXP
Data: 2017-09-07 12:39:30
Kokiu amksimaliai atstumu pas tave dabar yra ZigBee nuo bridge'o? Kad
mazdaug isivaizduociau realu veikima.

"Bronco"  wrote in message news:oopfft$ik2$1@trimpas.omnitel.net...

Aš naudoju OSRAM Lightify, kuris grįstas tuo Zigbee ir daugmaž dera su
Philips Hue sprendimu, tai galiu pakomentuoti kažkiek.

Dalis apšvietimo pas mane lauke, dalis viduje, tai viskas valdoma per
android ar ios apssą, o appsas jungiasi prie Bridge arba tiesiogiai
wlan'e ir per debesį, arba tik per debesį, kai esi kažkur toli ar
naudoji 3G/LTE internetą. T.y. jei sėdi viename wlan'e su Ligtify, tai
sekunde anksčiau viskas junginėjasi ir tiek to skirtumo. Visi nustatymai
saugomi debesyje, todėl nėra jokio skirtumo, katrą ragelį ar tabletą
pagriebsi į rankas.

O dėl Zigbee įrenginių komunikavimo "grandinėle" nesidomėjau, kažkodėl
maniau, jog jie komunikuoja kiekvienas tiesiogiai tik su bridge. Anyway,
traukia tas bridge labai gerai. Kartais galvoji, na čia jau tikrai
netrauks ir nepagaus ryšio, pabandai ir nustembi, nes viskas puikiai veikia.

p.s. mix'o su Philipsu nedariau, naudoju vien OSRAM įrenginius.