Tema: Re: Tinklo pasherinimas pastate
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-09-06 12:36:48
Ten del kitu tikslu kolkas tas Wi-Fi. Iki normaliu sugerovu ten dar ilgai
tuo upeliu šudais plaukt, o tokiems kaip tu  - užteks ir vietines spaudos
paskaityt, jokio interneto nereik.

"spakainas"  wrote in message news:ooofal$mae$1@trimpas.omnitel.net...

Į elektros stovį dėmesio neatkreipiau - tada buvo neaktualu ;] Dėl wifi
nepatarsiu.
p.s. tau ten paliubomu reiks normalų wifi "sugėrovams" tiekt, tai gal
iškart apie tai pagalvok.