Tema: Re: Re:Tinklo pasherinimas pastate
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-09-06 12:08:55
Kaip suprantu tipo labai jau kieti repyteriai, po 100 euru? Jeigu tai tikrai
veiks ir duos daug didesni stabiluma nei kiti sprendimai - manau variantas
idomus. Bet permoket tik uz dizaina ar lipduka nesinori. O ji ematau siulo
"daugiau nei wi-fi". Mano atveju reikia "tik wifi" ir ne problema, jei karta
į diena kazka reiks perkraut.

"marijonas"  wrote in message news:oood6h$kb5$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius <linasNONONO@lekiam.lt> Wrote in message:
> Sveiki,
>
> I pastata ateina TEO internetas, taciau labai jau kampe. Reikia pašerinti
> po
> visa pastata. Daug visokiu pertvaru ir plytiniu sienu. Taip pat visame
> pastate yra elektra, pajungta nuo vieno skydelio. Problema tame, kad
> pastatas nuo mano gyvenamosios vietos uz 3 valandu kelio. Su laidais
> knistis
> norisi minimaliai. Yra mintis pasiimti koki komplekta wi-fi repeateriu,
> dar
> tokiu kurie veikia per rozetes ar panasaus slamsto ir ziureti kas tiks.
> [...]

Yra tokiam reikalui dedikuota technogija - wifi mesh. Is
"vietiniu" - ubiquiti gamina. Bet labai jau pigu
nebus.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/