Tema: Re: Lentelės pakalimui
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-05 13:34:41
Kad man regis ten nebaisiai tos kainos, 7 už kvadratą ar kiek ten už tą
deginimą. Įvertinus kad nieko daryt nebereik, nei lakuot nei ką, tai gal
ir neblogai.
O spalva tai pradžioj tik ruda, paskui papilkėja. Na o pilka tai prie
visko tinka :)

Snukiaknygė gi viską žino, o beto čia švogerių kraštas ;]