Tema: Re: Lentelės pakalimui
Autorius: mindau
Data: 2017-09-05 13:21:05
grazu, bet spalviskai man netiks.. o ir "neikasiu". gal geriau tada as
Accoya rinkciausi.. nupilketu ji naturaliai ir butu visai nieko.. bet irgi
brangu, nors terasai turbut atgailesiu :)

o veidaknyge pasirodo sako, kad mes bendru pazistamu turim :)

"spakainas"  wrote in message news:oolt5l$b7e$1@trimpas.omnitel.net...

Gal degintą medį rinktis? Stovi jis ten tikrai daug metų. Man asmeniškai
- gražu.
Čia kažkoks spamas feisbuke buvo https://www.darksidewood.com/

Aš kai kažkada daeisiu iki šito klausimo, tai labai rimtai apsvarstysiu
tiek pakalimus tiek dalies fasado apdailą.