Tema: Re: Saldytuvas iki 300Eur
Autorius: MRT
Data: 2017-08-23 12:10:42

> snaiges atmest nereikia - sitoj kainu kategorijoj net ji labai gerai atrodo.
> Turiu, veikia jau gal 8m, per ta laika tik pora kartu buvo atsildyta, proto
> nepisa, temperatura teisinga, elektros ryja kapeikas.
> Is minusu galeciau pamineti kad pries tai buves saldytuvas veike kiek
> tyliau, sita kartais galima isgirsti. Del luzinejanciu plasmasiu - jo yra ir
> pas mane kelios iskile, bet dar laiko, neprisiruosiu nueiti 500m iki saltuko
> ir nusipirki - yra ju pardavime, kainuoja labai kriskcioniskai. Kad snaiges
> tai beda nepasakyciau - plasmase visur yra plasmase, <..>

Prie pateiktu kriteriju, manau snaige automatiskai turetu sugrizti i pasirinkima..
Speju kainu skirtumas irgi gausis didesnis nei profilaktiskai viena kita jos lentyna..

> ir pas mane kai kamera po kelis metus neatsildoma, tai fizikos nx
> nepasiusi, butu kitas gamintojas, tai butu greiciausiai tas pats.

Samsung'as no-frost'inis visai patinka siuo klausimu.. Nuo ijungimo virs 4 metu ..
Nebuvo ne karto atsildytas, jokiu ledu isskyrus tuos, kur is Maximos..