Tema: Re: Saldytuvas iki 300Eur
Autorius: Arj
Data: 2017-08-23 11:38:33
snaiges atmest nereikia - sitoj kainu kategorijoj net ji labai gerai atrodo.
Turiu, veikia jau gal 8m, per ta laika tik pora kartu buvo atsildyta, proto
nepisa, temperatura teisinga, elektros ryja kapeikas.
Is minusu galeciau pamineti kad pries tai buves saldytuvas veike kiek
tyliau, sita kartais galima isgirsti. Del luzinejanciu plasmasiu - jo yra ir
pas mane kelios iskile, bet dar laiko, neprisiruosiu nueiti 500m iki saltuko
ir nusipirki - yra ju pardavime, kainuoja labai kriskcioniskai. Kad snaiges
tai beda nepasakyciau - plasmase visur yra plasmase, ir pas mane kai kamera
po kelis metus neatsildoma, tai fizikos nx nepasiusi, butu kitas gamintojas,
tai butu greiciausiai tas pats.

"MRT"  parašė naujienų news:onhqf5$9ge$1@trimpas.omnitel.net...

visus norus tarpusavyje suderint sunkoka bus..
~185cm modelius toleruojant ir atmetus Snaige, dar A++: