Tema: Re: Orapute valymo irenginiui
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-08-22 23:03:53
nebuvau atidares įrenginių dangčių per tuos 3 metus. Niekaip
neprisiruošiu, nes dangti prisukau, kad vaikai nelystų ar dar kas. Man
rodos, paprasta taisyklė yra kad jei nesmirda, reiškia bakterijos savo
darbą dirba. Bet teoriškai, tai turėjo jau prisikaupti nevalgomo
bakterijoms dumblo, bet aš taip manau.