Tema: Re: Orapute valymo irenginiui
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-08-22 16:32:01
nelabai i tema, bet dabar pradejau googlinti apie tas oraputes, tai
panasu, kad joms minimalios prieziuros reikia: filtra pravalyti,
patikrinti ar nekaista.  "Augustas" nieko tokio man neminejo. Kadangi
tris metus jau dirba, tai reiks nueit paziuret, kaip ten tas filtras,
ypac, kad prie zvyrkelio gyvenu.

o tai tavo orapute nebesiremontuoja? ten berods beveik viskas turi
keistis, jei normalaus gamintojo.

o uz 21 eura, tai cia itariu kazkoks fenas, o ne kompresorine orapute :)
Autoriui va tokiu reikia http://bnvi.lt/oraputes/