Tema: Re: zole
Autorius: bzik
Data: 2017-08-17 13:57:19
per retai pjauni? per aukštai pjauni? augalai vejoj netikusio tipo?
Pas mane molinga, daug pavėsio. Užsėta raudonųjų eraičinų mišiniu. Pjaunama
3cm aukšty kartą per sav. Žolė tanki, sodriai žalia be tręšimo (manau
prisideda dobiliukai, kurių nenaikinu).
Sodyboj pjaunu kas 1,5mėn. Žolė savaiminė, reta. Po nupjovimo dvi savaites
vaizdas pageltęs. Po to atauga ir pažaliuoja. Kaimynystėj tokią pat  pjauna
kas pora savaičių - tanki,  žalia. Dėl dažnesnio pjovimo išnykusios žolės,
kurios to nemėgsta. Daugiau tankių varpinių.

"Darelas"  wrote in message news:on0t2q$kld$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip cia yra. Zole geltona, nupiepus. Patresiu - auksta, zalia. Nupjaunu -
vel geltona, nupiepus. Ta prasme, apacios (kotai) kaip buvo geltoni, taip
ir liko. Kaip pasiekti, kad zole zeltu ir tanketu nuo pat apacios, butu
graziai zalia ir po pjovimo?
Nes dabar visas grozis, zalumas ir trasos (ty mano pinigai) - i komposta.

--
Vilnius