Tema: Re: zole
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-08-16 21:58:56
na šią vasarą tai drėgmės tiklsiai netrūksta. Nebent pas klausėją smėlis
koks, kur labai viskas nuteka gilyn. Pas mane pavasarį atrodė labai
varganai, lopais iš vis iššalus, bet atsistatė, dabar viskas čiki. Trašų
bėriau tik pavasarį, bet visada mulčiuoju, dobiliukų yra ir daug. Kai
pirkau sėklas, tai sakė, dobiliukams kuo sunkesnės sąlygos, tuo geriau :)