Tema: Re:rankšluosčių džiovintuvas voniai
Autorius: Seniunas
Data: 2017-08-09 18:30:58
Nebūtinai apsiribok elektriniu gyvatuku. Imi paprastas kopeteles, ten kur reikia isuki elektrini tena-sildytuva, uzpildai skysciu ir isuki akles. Bet kurias kopeteles- gyvatuka gali paversti vien elektriniu. O dziovinimo pajegumas priklauso nuo teno gakios. Pas mane pvz kopeteles 60x120cm ir 300w tenas su 5 lygiu reguliuojamu  galingumu. Tai ant 3 padalos rankos neina nulaikyt ant gyvatuko koks karstas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/