Tema: Re: rankšluosčių džiovintuvas voniai
Autorius: Exo
Data: 2017-08-09 16:05:23
hmmm gerai, tada aš visiškam konfiuze ir paklausiu kitaip, dabartinis
gyvatukas yra visiškas šūdas, nes kai ant jo užkabini rankšluostį tai
džiūsta tik ta dalis kuri liečiasi su metalu, visa kita nedžiūsta. Ir
aišku kodėl nes atitraukus ranką nuo metalo bent per centimetrą
nesijaučia jokios šilumos. Ar yra tokių džiovintuvų kurie realiai ką
nors džiovina?