Tema: Re: OSB, dr?gm? ir grindys
Autorius: shadow
Data: 2017-08-09 08:39:04
Nzn ar siuo klausimu mano zinios tau pades-jos skandinaviskos
Bendradarbiaujam su vietos gamintojais. Anksciau 'ant bangos' buvo
 'mira', dabar kazkaip 'Alfix' nusistovejo... Tarp ju ir 'Sopro',
 ir gal 'LIP' ir dar nepamenu ko buvo. Nelygu kas sutarty
 geriausia kaina siulo :)
Manau ziurek i kaina ir brando patikimuma. Kazin ar gausiai
 skirtuma pajusi.
Beje,pernai Lt prireike vos 'sauksto',tai pagiebiau piguolio
 kibireli uz kelis eu- rupuziokas prisilietus nutrupejo :-D

--
shadow