Tema: Re: OSB, drėgmė ir grindys
Autorius: bambukas
Data: 2017-08-08 09:16:12
Pasidariau pirmame aukšte iš dviejų sluoksnių 10 mm OSB.
Be lagių, tiesiai ant polistirolo. Apturėjau potvynį. Kai kuriuose kampuose
iš apačios OSB pajuodavo, bet ne iki išsipūtimo.
Po to polistirole paklojau į griovelius  vamzdį grindiniam šildymui. Po to
newsuose man tokį sprendimą sukritikavo nes tipo jei šildysiu aš tą OSB tai
iš jo garuos formaldehidai ir po pusmečio mane išveš pilkame užsegamame
maiše.
Nu ką- šiais metais jau atsivežiau specialaus gipsokartono grindims- Knauf
brown
https://lemora.lt/sienos-lubos-grindys/plokstes/gipso-kartono-plokstes/823-plokste-grindims-knauf-brown.
Klosiu šitą. OSB panaudosiu kitkam.

"BigM"  parašė naujienų news:omamke$det$1@trimpas.omnitel.net...

Vis kirba klausimas dėl OSB jautrumo drėgmei, tad ieškau optimalaus būdo
kaip ant OSB įrengti grindis. Galvojama apie medžio masyvo grindis.

Ar OSB būna kaip nors apdorojama (impregnuojama ir pan.) įrengiant
grindis? kažkaip nežavi mintis jei išsilietų kada vanduo, patektų po
grindimis ir "išpūstų" OSB su potencialiu pelėsio įsimetimu ir kitomis
panašiomis baisybėmis :)

Atskira kalba dėl vonios, dušo patalpų, bet ir kitų patalpų grindims
gali grėsti padidinta drėgmė ir įdomu ar yra koks primityvus būdas
apsisaugoti... Kokia kitų patirtis?