Tema: Re: indaplove
Autorius: mindau
Data: 2017-07-28 10:03:55
Jus labai neatidus skaitydami specifikacijas, jeigu funkcionalumas jums
atrodo identiskas :)
Siemens'o pliusai pries Jusu rodyta Bosch modeli - juntamai tylesnis, turi
praskalavimo programa, turi plius dvi papildomas funkcijas. Visa kita
nereiksmingi skirtumai.

"Paulius"  wrote in message news:olemso$tk4$1@trimpas.omnitel.net...

Man irgi kyla klausimas, kuo skiriasi mano nurodytas Bosch, nuo mindau
Siemens, kai funkcijos faktiskai identiskos?
Mindau, jei prireiktu aparato, ar parupintum Vilniuje, per kiek laiko ?

Kita savaite dar prileks whirpool meistras, tada priimsiu galutini
sprendima.

Gopenzo pasiultas variantas, man per brangus, nes tiesiog neisnaudociau jo
galimybiu, laikrodukui neradau poreikio per 10metu.

Pas mane sukasi indaplove kas diena and auto, daugiau jokiu funkciju
nereikia. Ypac davikliu gudriu, nes jie kaip velniai pas mano wirhpoola ir
genda... :)

Taip pat del 3 stalciaus irankiams, galvoju gal i krepsi butu paprasciau
mesti, nei kiekviena karta rusiuoti, ka dabar darome.