Tema: Re: indaplove
Autorius: Paulius
Data: 2017-07-28 09:51:04
Man irgi kyla klausimas, kuo skiriasi mano nurodytas Bosch, nuo mindau Siemens, kai funkcijos faktiskai identiskos?
Mindau, jei prireiktu aparato, ar parupintum Vilniuje, per kiek laiko ?

Kita savaite dar prileks whirpool meistras, tada priimsiu galutini sprendima.

Gopenzo pasiultas variantas, man per brangus, nes tiesiog neisnaudociau jo galimybiu, laikrodukui neradau poreikio per 10metu.

Pas mane sukasi indaplove kas diena and auto, daugiau jokiu funkciju nereikia. Ypac davikliu gudriu, nes jie kaip velniai pas mano wirhpoola ir genda... :)

Taip pat del 3 stalciaus irankiams, galvoju gal i krepsi butu paprasciau mesti, nei kiekviena karta rusiuoti, ka dabar darome.