Tema: Re: Klausimas is medziagu atsparumo
Autorius: Sail
Data: 2017-07-24 08:22:14
Be sansu ten sulauzyt, greiciau polikarbonatas numirs.

Vertikalus gabalas gale yra, bet toliau nei tvirtinimo vieta, nes mintis kai
kurias fermas tvirtinti varztais, o ne visas virinti.

"Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz" <Grzegorz@Brzeczyszczykiewicz.tudai> wrote
in message news:ol2tnh$r09$1@trimpas.omnitel.net...