Tema: Re: Klausimas is medziagu atsparumo
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-19 10:55:38
Gal kai kur ir mažėja. Bet pvz. šiaurės rytų Lietuvoje paskutinė žiema užėjo
prieš Vėlines, baigėsi apie gegužės pirmą.

"For example John Smith"  wrote in message

O kur čia tas svoris ir apkrovos, jei danga polikarbonatas? Aš būčiau
daręs iš metalinių vamzdžių D16. Ar tik vėjas tokiai konstrukcijai
nepavojingesnis už žiemos sniegą kurio vis mažėja ir mažėja?